Azril's FotoPage

By: Azril Haris

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Monday, 8-Sep-2008 21:29 Email | Share | | Bookmark
Malaysia 2007

 
 
 
View all 10 photos...
May be some of you knew that I was in Malaysia last year. Unfortunately my dad broke his shoulder a couple days before I arrive. So... most of the time I spent with my dad doing theraphy. Sorry my friends. No time with you guys this year.


Thursday, 1-May-2008 18:06 Email | Share | | Bookmark
Mintak maap banyak2...

Lama dah tak di update fotopages ku ini. Agak sibuk aa skang. Maybe next time I'll patch something for you guys.


Saturday, 8-Dec-2007 00:13 Email | Share | | Bookmark
Frankenmuth bersama Dr.Zin

 
 
 
View all 18 photos...
Kali ni pegi bandar Jerman plak. Hari tu pegi Holland. Masa pegi Bangla Town lupa nak amik gambor. Mcm2 negara ada kat Michigan nih. Tak yah susah2. Menipu pun org org kata betul.


Friday, 7-Dec-2007 23:21 Email | Share | | Bookmark
Quran competition

 
 
 
View all 6 photos...
Batrisyia menyertai pertandingan hafazan surah2 Quran. Surah2 lazim je pon. Tapi... ada ke pertandingan mcm ni utk budak2 umur 4-5 tahun kat M'sia? Kalau ada bagus la. Zaman2 aku kecik dulu, mana ada... Asal di suruh naik pentas je, menggigil satu badan nak terkencing. Hahaha...


Wednesday, 9-May-2007 22:42 Email | Share | | Bookmark
Tulip Festival 2007

Apa2 hal... sarapan dulu kat rest area
Persiapan sarapan
Entrance. Bayar bang! Jgn tak bayar
View all 36 photos...
Hari ni kami beramai-ramai pergi ke Holland tgk pesta bunga Tulip. Org rumah aku pun dah habis pantang. Buleh la jln2 sikit. Boring dah duk umah nih!


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net